امور بیمه تامین اجتماعی

امور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار  در اصفهان و ایران

قوانین مرتبط با مسئله امور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار دارای مفاد گوناگونی است که شاید بسیاری از کارفرمایان و کارگران فرصت نکنند حتی یک بار به‌ صورت کامل آن‌ها را مطالعه کنند. همچنین مطالب مندرج در این قوانین در بسیاری از بخش‌ها تخصصی است. همان‌طور که می‌دانید کلمات در قانون بار معنایی بسیاری دارند. درک درست معنای کلمات مندرج در قانون کار از منظر حقوقی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار به صاحبان کسب‌وکارها و کارگران کمک می‌کند تا مانع از وقوع بسیاری از گرفتاری‌هایی شوند که ممکن است در آینده به وجود بیاید.  

سؤالات و چالش‌ها بسیاری در زمینه مسائل بیمه و قانون کار در جامعه کارگری و کارفرمایان کشور وجود دارد. گاهی اوقات این چالش‌ها تبدیل به گره‌ های کوری برای افراد می‌شوند که تا مدت‌ها آن‌ها را با خود درگیر می‌کنند. این گونه چالش‌ها در دنیای امروز با مشاوره بیمه و قانون کار توسط افراد خبره و کارشناس به‌راحتی قابل حل هستند.

می توان گفت امروزه تمامی شرکتها و فعالین اقتصادی ارتباط مستقیمی با سازمان تامین اجتماعی دارند  ارتباط مزبور به صورت کلی در سه طیف می باشد :

  • اول در ارتباط با ارسال لیست حقوق و دستمزد و مسائل مربوطه به بیمه پرسنل در استخدام
  • دوم در رابطه با اخذ مفاصاحساب از سازمان تامین اجتماعی در رابطه با قراردادها و صورتحسابها
  • و سوم در رابطه با حسابرسی تامین اجتماعی با عنوان حسابرسی بیمه ای از دفاتر قانونی.

مشاوره امور بیمه تامین اجتماعی در اصفهان و ایران

انجام تمامی امور بیمه تامین اجتماعی توسط متخصصین با تجربه پدیده حساب  در حوزه قانون کار و بیمه اصفهان و سراسر کشور

مشاوره بیمه و قانون کار شامل چه خدماتی می‌شود؟ 

هم کارفرمایان و هم کارگران در طول حیات کاری خود قطعا با برخی مسائل روابط کار روبرو خواهند شد که در بسیاری موارد حل آنها نیازمند دریافت خدمات مشاوره بیمه کارگری و قانون کار است. مواردی که گاه می‌توان با گرفتن یک مشاوره تلفنی رایگان قانون کار آن را حل کرد تا آنکه کار به دعاوی حقوقی کارگری و کارفرمایی بکشد. 

فردی که سال‌ها در زمینه مسائل کارگری و کارفرمایی، تامین اجتماعی، حقوق و دستمزد و روابط کار فعالیت داشته باشد، بی‌شک به جزئیات و نکات مهم این حوزه‌ها نیز آشنا خواهد بود. کارگران و کارفرمایان دو مخاطب اصلی مشاوره در این حوزه هستند. این دو گروه می‌توانند در زمینه‌های مختلف و به صورت‌های متنوع از خدمات مشاوره استفاده کنند. با این حال، هر مشاور قانون کار یا مشاور تامین اجتماعی، معمولا در یک یا چند حوزه خاص می‌تواند به شما کمک کند.

شرکت حسابداری پدیده حساب در اصفهان با هدف جلب رضایت مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کار با استفاده از اطلاعات صحیح در زمینه امور بیمه و قوانین و چارچوب های استاندارد بیمه تامین اجتماعی و قانون کار آماده خدمت گزاری در خصوص انجام امور بیمه تامین اجتماعی مراکز و تمامی کسب و کارها می باشد.

خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار موسسه پدیده حساب

خدمات امور بیمه تامین اجتماعی در اصفهان

سایر خدمات امور بیمه تامین اجتماعی پدیده حساب

  • تشکیل پرونده بیمه تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاه
  • تنظیم و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
  • امورات مورد نیازحسابرسی بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه پیمانکاری و نیروی انسانی
  • و..

تشکیل پرونده بیمه تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاه :

 هر شغل، مجموعه و کسب و کاری که به هر شکلی کارمند و نیروی کار دارد، باید به بیمه نمودن پرسنل خود در اسرع وقت اقدام کند؛ و هرگونه توافق در جهت مخالف این امر، اعتباری نخواهد داشت. به همین دلیل تمامی مجموعه ها و کسب و کارها در شروع فعالیت مجموعه، باید در اداره ی بیمه، پرونده تشکیل داده و به دریافت کد گارگاهی بیمه اقدام کند. کد کارگاهی بیمه در حقیقت یک عدد 10 رقمی است که به هر کارگاهی که، دارای کارفرما و افراد بیمه شده ای که در آن محل کار می کنند و حقوق می گیرند، یک کد گارگاهی به خصوص تعلق می گیرید. شما کارفرمایان عزیز میتوانید برای تشکیل پرونده خود با وکالت یا بدون وکیل براحتی  پرونده خود را در اداره تامین اجتماعی از طرق تیم حرفه ای پدیده حساب تشکیل  و کدکارگاه خود را اخذ نمائید.

تنظیم و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی :

ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی و ارسال لیست بیمه کارکنان یکی از دغدغه های اصلی مدیران و صاحبان کسب و کارها در پایان ماه است. جرائم مربوط به بیمه کارکنان شامل بخشودگی نمی شوند و مسئولین امر باید قبل از پایان موعد مقرر با ارسال لیست بیمه از طریق اینترنت و یا دیگر راه های اعلام شده توسط سازمان تامین اجتماعی، از جریمه شدن خود جلوگیری کنند. موسسه پدیده حساب در تنظیم و ارسال لیست بیمه به شما عزیزان تعهد می نماید که لیست محل کار به موقع و طبق آخرین تغییرات در لیست پرسنل شما ارسال خواهد شد.

خدمات امور بیمه تامین اجتماعی اصفهان

امورات مورد نیازحسابرسی بیمه تامین اجتماعی :

در این حسابرسی، اسنادمالی کارگاه‌ها که مرتبط با حساب‌های هزینه‌ای هستند مورد بررسی قرار می‌گیرند تا از پرداخت حق بیمه توسط کارفرما مطمئن شوند. حسابرسی بیمه معمولاً در دوره‌های چند ساله انجام می‌گیرد و تمرد از آن طبق قانون مجازاتی را به همراه خواهد داشت.

مراحل حسابرسی بیمه عبارتند از :
• ارسال مدارک اولیه
• ارسال مدارک به تامین اجتماعی
• ارسال حکم حسابرسی
• تکمیل کاربرگ‌ها
• بازرسی از دفاتر قانونی
• صدور نتیجه حسابرسی

بیمه پیمانکاری و نیروی انسانی :

هر کارفرما (صرف نظر از میزان قدرت و فعالیت) به‌طور معمول نمی‌تواند تمام پروژه‌ها را به‌صورت شخصی و مستقل اجرا کند و ناگزیر است که از خدمات سایر افراد نیز استفاده کند. این افراد که پیمانکار یا مقاطعه‌کار نامیده می‌شوند، در عوض اخذ مبلغی مشخص، به انجام کاری معین در بازه زمانی خاصی تعهد می‌دهند. به سندی که در بین این دو فرد (حقیقی یا حقوقی) ثبت می‌شود، قرارداد پیمانکاری می‌گویند به این قرارداد ثبت شده، یک حق بیمه خاصی تعلق می‌گیرد که جزئیات آن در دو ماده قانونی یعنی ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی و بخشنامه ۱۴ قانون جدید درآمد، به‌صورت کامل معین شده است.

  • حق بیمه در قراردادهای پیمانکاری
  • حق بیمه به‌صورت کلی مبلغی است که بر طبق قانون و با توجه به شرایط خاص هر موضوع (قرارداد، حقوق و…) باید به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود. پرداخت حق بیمه معمولا از سوی کارفرما انجام شده و خود کارفرما باید حق بیمه‌ی نیروهای خود را نسبت به حقوق و مزایای آن‌ها محاسبه و پرداخت کند. این فرآیند در قراردادهای پیمانکاری به شکل دیگری انجام می‌شود و حق بیمه بر اساس مبلغی است که در قرارداد پیمانکاری ثبت می‌شود. 
  • تضمین پرداخت حق بیمه پیمانکاری
  • به‌صورت معمول، کارفرما وظیفه پرداخت حق بیمه را برعهده دارد. این وظیفه در زمان عقد قرارداد پیمانکاری به پیمانکار یا مقاطعه‌کار محول می‌شود و کارفرما وظیفه نظارت بر این فرآیند را برعهده دارد.
  • برای انجام این کار، سازمان تأمین اجتماعی در راستای تضمین بیمه‌کردن نیروهای پیمانکار، کارفرماها را موظف کرده که بخشی از مبلغ قرارداد را تا زمان ارائه مستندات بیمه‌کردن تمام نیروهای پیمانکار، نزد خود نگه دارد. بنابراین بر طبق این قانون، پیمانکار برای دریافت دستمزد کامل، باید ابتدا نیروهای شاغل خود را بیمه کند و سپس برای تسویه حساب اقدام نماید. معمولا کارفرما ۵ درصد از قرارداد را تا زمان اجرای این فرآیند پرداخت نمی‌کند که این درصد ممکن است کمتر یا بیشتر نیز باشد.
مشاوره امور بیمه تامین اجتماعی

انواع مشاوره امور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار در پدیده حساب

پدیده حساب با گرد هم آوردن کادر مجرب و متخصص از مشاوران حوزه بیمه و قانون کار، انواع خدمات مشاوره را به کارفرمایان و کارگران گرامی ارائه می‌نماید. البته باید توجه داشته باشید که پیگیری هر یک از چالش‌های موجود در روابط کاری میان کارگران و کارفرمایان نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است. از همین رهگذر ممکن است با یک مشاوره رایگان بیمه تامین اجتماعی مسئله یک نفر ظرف چند دقیقه گفت‌وگو به طور کامل حل شود.همچنین این امکان وجود دارد که فرآیند رسیدگی به یک پرونده حقوقی نیازمند چند سال مشاوره بیمه و قانون کار داشته باشد.
توجه به این نکته از این جهت اهمیت دارد که متناسب با نوع مشکلات حقوقی که در کسب‌وکارها به وقوع می‌پیوندد، خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار در پدیده حساب نیز به اشکال مختلف ارائه می‌شود.

در همین راستا انواع مشاوره بیمه و قانون کار در پدیده حساب به‌صورت زیر قابل دسته‌بندی است:

• مشاوره تلفنی بیمه و قانون کار

در بسیاری از مواقع با یک تماس تلفنی چند دقیقه‌ای، مشکلات مرتبط با مسائل حقوقی کارفرمایان یا کارگران به طور کامل برطرف می‌شود. مشاوره تلفنی بیمه علاوه بر آن که هزینه کمتری را برای مشاوره گیرنده به همراه دارد، موجب صرفه جویی در وقت می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از دعاوی حقوقی مرتبط با کسب‌وکارها را نمی‌توان با مشاوره تلفنی حل و فصل کرد.

• مشاوره اینترنتی قانون کار

گاهی اوقات نیز یک سؤال و ابهام جزئی در روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با قانون کار برای افراد ایجاد می‌شود. در این‌گونه مواقع این امکان وجود دارد که به‌صورت مشاوره رایگان در یک فروم پرسش و پاسخ، سؤال مطرح شود و در ادامه توسط مشاوره متخصص به آن پاسخ داده شود. این روش تنها برای پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات معمولی و رایج مشاوره بیمه و قانون کار مناسب است. بسیاری از مسائل و پرونده‌ها را نمی‌توان از این طریق پیش برد.

دریافت مشاوره امور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار

سؤالات و چالش‌ها بسیاری در زمینه مسائل بیمه و قانون کار در جامعه کارگری و کارفرمایان کشور وجود دارد. گاهی اوقات این چالش‌ها تبدیل به گره‌های کوری برای افراد می‌شوند که تا مدت‌ها آن‌ها را با خود درگیر می‌کنند. این گونه چالش‌ها در دنیای امروز با مشاوره بیمه و قانون کار توسط افراد خبره و کارشناس به‌راحتی قابل حل هستند.
روش‌های مختلفی برای دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار در پدیده حساب برای شما تدارک دیده شده است.
شما می‌توانید با مشورت با مشاوران حوزه بیمه و قانون کار پدیده تمام چالش‌های پیش روی خود را مرتفع کنید. فرقی نمی‌کند در کدام استان کشور ساکن هستید؛ پدیده حساب خدمات خود را برای تمام مردم ایران در سراسر کشور به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تلفنی و اینترنتی بیمه و قانون کار در پدیده حساب بهره‌مند شوید.

خدمات پدیده حساب

آخرین اخبار و مقالات

اخبار

آخرین اخبار پدیده حساب

ویدئو های آموزشی

آموزش های متنوع حسابداری

مقالات

مقالات مرتبط با حسابداری

مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره رایگان فقط کافیست شماره تماستان را در فیلد زیر وارد کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک های مرتبط

سوالات متداول در امور مالی و مالیاتی

بله در صورتی که مشاوره شما به عقد قرارداد در زمینه مشاوره بیمه گردد هزینه مشاوره از شما عزیزان دریافت نخواهد شد.

خدمات مشاوره امور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار به صورت حضوری و آنلاین و تلفنی میباشد که اگر شما عزیزان در استان های دیگر خواستار خدمات مشاوره باشید شرایط تلفنی و آنلاین وجود دارد.

هزینه های خدمات بیمه تامین اجتماعی در موسسه حسابداری پدیده حساب بسته به نوع خدمت مشخص میگردد.

ساعت کار موسسه پدیده حساب جهت ارائه تمامی خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی، امور بیمه تامین اجتماعی و… از ساعت 8 الی 17 می باشد.

شما کارفرمایان محترم با مشاوره در رابطه با موضوعات قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی به راحتی میتوانید محل خود را اداره و جلوگیری از جرائم سنگین تامین اجتماعی گردید.

فهرست
پشتیبانی آنلاین